Pages

si cantik dan si kacak

Thursday, September 29, 2011

Aku Suke Sangat Ikut Gerak Nadi Mereka Elakkan Nak Tertido! = A.S.S.I.G.N.M.E.N.T

Ok, rutin untuk every semester is coming back ! :)
Assignment
Project proposal
Event proposal
Case study
Research (Academic Writing)
Article Review
Presentation
n bla bla bla bla bla  . . . 

Duit poket makin berkurang sebab setiap kali keluar ada je nak beli. Itu la, ini la. Isk, kesian ATM card aku tau asyik withdraw je, tapi xde sapa pun sudi nak bank in kan :(
Isi perut dekat dapur makin bertambah. Semua nak beli instant dengan reason 'kalau xsempat masak' boleh lah aku teeaaawww je :p

Tapi aku ingat janji dengan kak mimie "wanie janji, apa2 pun bilik akan sentiasa kemas+bersih+wangi :)". Tapi terkantoi gak sesekali bila tengok meja study dah jadi macam  tempat melepaskan perasaan. Sepah gila. Hee. 

sepah giler :p
Sambil2 mengemas meja study tu, aku rajin la melayan lagu2 guna mp3 baru :) beli masa pc fair kat PAS * Student2 je panggil PAS, org lain panggil Plaza Alam Central. The first mp3 that i bought using my own money...weeee

peneman dikala nak tido :p
Time seronok2 berkemas tu, boleh kan kalau aku tiba2 mengidam nak makan macam2. Lapa sangat tau! Penat mengemas la katakan. include dengan stress melampau dengan kerja2 yang xpenah habis ni. Sakit mato den tengok! :(
cendol ais kisar en.hug.bee :(

coco crunch kat sebelah sekolah convent TI :(

Rojak sekolah convent :(

Fish n Chip Ikea :p

Meatball ikea :)

Sushi kinggggg :p

Kfc *belanja by en.hug.bee :P

Tutti Fruity :)

Mocha blended j.w.marriot. Tapi nak yg dekat dellicious :P
Hah, ni semua makanan yang den nak! Kau hadooo? 
:) peace!


No comments: