Pages

si cantik dan si kacak

Wednesday, September 7, 2011

Berat naik 15kg!!!! O M G!


Assalamualaikum..

haha. tajuk nak gempak je kan.
Kalau betul naik 15kg, confirm aku ON DIET and hantar balik rumah!
tak pun buang jauh2 je lemak yang dok bertenggek kat badan aku
isk! cakap macam senang je kan.
:p

Sebenarnya
aku nak wish selamat hari raya maaf zahir batin
& nak minta maaf atas segala salah silap
kalau pernah terlanjur kata
kalau pernah terguris hati
Kalau pernah bersangka buruk
maaf kan ye ?
:p

Here are picta raya kat kg!

Selamat hari raya ABAH


Mak, maafkan salah silap adik :(
Big family *yang xada: alang,yong, ude, kak mi & abg wan.

Bila masing2 berebut nak salam dengan mcu :)

menziarah pusara arwah atok & opah

Bila mcu dah boring :p

:)

suasana dipagi raya :)


Bila si 'single' bergambar, huru hara jadinya :)


Alhamdulillah,seharian beraya sakan. 
pergi beraya rumah makcik2, pkcik2.
Tapi yang best nya 

'adik ni dah xdapat duit raya'

bestkan? :p
Just dapat from kakak2 n abg2 je...
drpd mkcik2 xdpt
rasenye sebab 

' si wanie ni dah kerja kot, asyik belajar je bila ntah nak habes '
hahaha....
tak kisah la makcik pakcik
janji saya happy!

Raya ke-5 aku join family my future MIL insyaallah
pergi manjung beraya
ada open house rumah makcik my hug bee.
Otw balik tu, xdisangka2
accident!
Kes langgar belakang :(
1st time aku accident
cuwak jugak tp alhamdulillah kitaorg xada pape.
cuma kereta rosak sikit

bumper rosak, lampu pecah :(
P/S : Walaupun kita gembira menyambut bulan syawal kali ni, jangan lupakan mereka yg kurang berkemampuan utk merayakannya. Bersederhana lebih baik daripada membazir. Untuk yang drive tu, hati2 ya. Make sure jarak antara kenderaan lebih selamat :P Kalau tak, nanti nasib anda mcm picta diatas ..heee..

No comments: