Pages

si cantik dan si kacak

Friday, December 23, 2011

Cerita Kali ini - Practical Training (Edisi 1)

Assalamualaikum . . . 

Alhamdulillah, segalanya dah sampai ke penghujung . . 
Eh !!!!
penghujung ke permulaan eh? :(
Rasanya semua bakal start on March 2012.
Ke alam pekerjaan pulak
After dah berhempas pulas habiskan degree
Now masa nak apply pulak segala theory bagai2 tuh
dengan working environment
entah guna ke tak segala theory bagai tu :p


Alhmdulillah jugak Puan Rusnita drpd TPM dah call aku last two weeks rasanya.
Boleh kan depa call time aku tgh last presentation subject New Media :)
'Say No to Polystrene -Death Box-'
usha link ni Death Box Campaign

Cantik kan hasil kerja seni aku dgn kakak chantek - ain

TPM      : Assalamualaikum, cik syazwanie.

Wanie   : Waalaikumsalam (dalam hati cuwak, no fon 03-8888 ****)

TPM      : "Tahniah adik" -adik katanya :P
Kami pihak TPM dah terima CV adik beserta list of subject yg adik ambik. Cuma skarang, kami perlukan adik email @ faks surat rasmi drpd pihak university utk next procedure. Once adik dah email, kami akan call semula untuk confirmation"

Wanie   : Oh ye ke? (buat2 terkejut padahal suke melompat2, ok tipu ! ). 

TPM      : Ye adik (mesti dlm hati dia, budak ni buat2 terkejut lak, tampa lelaju kang !)

Wanie   : Ok puan, saya akan email a.s.a.p.. Once sy dah email, sy akan inform semula pd puan. Time kaseh puan :p

TPM      : Ok, so good luck n sorry ya sebab saya call masa adik tgh class.

Wanie   : Eh, its okay... (padahal tadi merungut2 maki hp sebab die bising2 even salah sendiri xsilent mode time class.heee)

* Masuk je class, diaorg tgk aku je, sebab aku dok nyengih sensorang. hahaha.. gila kau xhappy..... Save duit sewa rumah ! Kena sacrifice on transport n makan je la kan.... Go2 chaiyo! :p

Nah, ni Puan TPM------> surat utk intern !

 Semoga Allah permudahkan segalanya kelak dan semuanya berjalan dengan baik.
Insya-Allah.



No comments: