Pages

si cantik dan si kacak

Tuesday, December 27, 2011

Sang Arjuna sergah rumah ! ! ! ! !

Assalamualaikum . .  .

Alhamdulillah. Today is my 2nd day of holiday ! eh, bukan study week ke? lalalala
Dapat la berkhidmat pada mak & abah. 
Ye la, selama hari ni diaorg duduk berdua je berdua lebih baik. 

So, dengan adanya saya !

Anak bongsu mereka !
Makcu kepada cucu2nya !
Adik kepada anak2 anaknya !

Ye, berkhidmat lah untuk mereka . . .
heeee..

Hari ni bangun awal . Awal sangat ! (mata jeling atas, tangan letak kat bahu ) haha... 

Terus jerit ! Morning !

Morning abah kau !!!! hahaha... tetiba dengar suara2 kecik lak kan ! adui.

Pon ! Pon ! Pon ! Pon ! Motippp?

Tetiba kete WLH 85** dah ada depan pintu umah !! Haha. kantoi lagi.... tu la padahnya kalau org call, xnak jawab.. haha. sekali kantoi bila sang arjuna menyergah dtg umah tetiba !

Dengan sepantas kilat aku betul2 kan rambut n baju yang berserabut. Hahaha... bangun awal katanya . . .

Sekali aku dh dengar sayup2 je "mana budak bulat tu mak? eh makcik "..


Hahaha..aku gelak je la sambil senyum2 kambing kat die ! Padahal kambing lagi wangi dari aku kot. gara2 xmandi pagi lagi la nih !kantoi kesekian kalinya.


Nasib la sang arjuna datang tolong2 abah kat rumah. Tolong betul2kan rumah yg berselerak dgn papan, batu, paku, simen n ape benda lagi entah.. Sorry abah. bukan bidang adik :)

elehhh..nak tunjuk baik leeettttuuuwwww! :p




p/s :: Terima kasih sang arjuna sebab sudi tolong n bantu abah . Jasama dikenang sentiasa . . .  lalalalala *ambik hati

No comments: