Pages

si cantik dan si kacak

Wednesday, March 25, 2009

just sharing :/


hehe..i know dis is not necessary. from their eyes we cn see da love was shining brightly but sometimes, isnt it suppose to be fair when 2 person who madly in crazy love but there are just things that stuck them..so thats how i describe when ur not able to get even a nap when u just have too many things to do.how can it be that way?..

erm...sebb tuntutan hidup dan keperluan yang makin menjadi - jadi membuatkan kita xde kehidupan sendiri.malah meletakkan kepentingan kite ketepi sebab niat nak membahagiakan org laen..



thats da fact i guess. kdg aku sendiri tak tahu apa tuntutan kehidupan yang terlalu banyak sampai kita neglect benda2 yang best dalam hidup ni tapi setiap hari, celik je mata, bingkas dari katil, kita sedar kita ada banyak tanggngjawab. dan setiap satunya perlu dilunaskan dengan keikhlasan sebb kalau tak.. semue usaha kite tue akn jd sia2..takkan ada hasilnya.. ntah lah, tapi yang aku faham, mcm tue r....



life must go on...

pape pun aku mmg berniat nak bahagiakan org laen sebelum diri aku sendiri... insyaAllah...doakan yg terbaek utk aku..k.


No comments: