Pages

si cantik dan si kacak

Tuesday, August 2, 2011

UiTM dihatiku dan dimuka buku

Assalamualaikum..

Sedar tak sedar 12hb September 2011 nanti dah masuk semester baru.
Semester 5 u olllsss.. Bachelor in Mass Communications (Hons) Public Relations
Hah, hambek kau. penuh aku bagi ni.
xsangka rasanya, dah dekat 2tahun aku belajar kat UiTM ni.
Dulu ambik cos ni pun sebab my sis suruh.
Dapat pointer yg ala2 ok tu, aku boleh apply business or economy kt um ukm.
Tapi nak buat cam ne kan, time tu xfikir apa pun.
janji masuk u
mak cakap "dik, xdpt masuk dpt jejak kaki kat tangga jadi la"
:)


Mak,
sekarang bukan setakat jejak kat tangga.
Siap bertenggek kat tangga n kat kolej tu pun. 
huhu..


ni la baju n tudung yg dipakai mase registration :)


Semester 1 : Ya ampun, waktu nak register ni punya la takut. ye lar, zaman tu boleh dikatakan budak la lagi. Time tu aku 20 y/o. Banyak la preparation yg dibuat waktu nak masuk tu. Duit jangan cakap la kan. Laju je keluar macam air :( Time tu terfikir gak mampu ke aku support diri sendiri kat sana. Alhamdulillah rezeki tu ada je. Dapat duit drpd kakak2 n abg2 almost 1k. drpd Yayasan negeri perak 1k. Drpd PPPD dapat 500. n dpt la duit pinjaman PTPTN 1.5k. Thanks sgt2 la pd mak abah sebab rajin melayan kerenah anak bongsu mereka ni. Ye la, setiap hari call macam dok jauh sgt je kan. Padahal Shah alam je kot. Thanks to yong n family, n semua2 la... to my lovely hug bee juga.. n his family. banyak bantu. n bersyukur sebab pointer result exam ok :) even xdpt Dl cam kawan2 lain tapi xpe la. its ok janji atas 3 kannnnnnn??? *sedapkan hati.

Majlis berbuka puasa *abaikan muka2 innocent tu :p

Berbuka puasa dgn cik effa kt tasik s2 :)

Semester 2 : Time ni aku dah boleh berdikari sikit. n boleh belajar bhagikan mase dgn baik antara study n bergonjeng :p Aku rapat dgn ain. coursemate a.k.a classmate aku.. Aku target nak dpt Dl this semester. By hook or by crook aku akan cuba jugak. Tp aku xnak terlalu berharap, insyaallah. Time ni first time join dinner PR.. theme mereka egyptian :) Mane ntah aku nk dpt kan..so, aci redah je lar.. hee. Aku still dok kolej n aku jadi ajk ipm for that semester. alhamdulillah result exam aku sikit lagi tok capai Dl. ok la kot.
study for final exam *abaikan sepah2 belakang tu :p



Semester 3 : Aku masih lagi dikolej :P heee.. time ni aku rajin sangat2 join aktiviti kolej. Mula rapat dengan ayie, shira, ina, ain n ramai lagi la.. Tgk, punya la lame aku nak sesuaikan diri kan..heee.. Time ni banayk stress dgn subject research. Naseb aku masih lagi xmental gara2 subject ni kan. huhu. This time aku roomate ngan kakak chantek
after dicabar oleh my hug bee :p


Sorry *out of services :p


in front of my room :p


nice view from balcony.. cantik sgt. miss it :(
Semester 4 : Hah, time semester ni banyak main nya.. banyak project nak kena settle. Dah separuh gila dah waktu semester ni. Macam2 org aku jumpa. si dia, si dia, si dia, si dia. Group work yg berterabur, assignment group yg ntah pape. mcm2 la lagi.. Serious, menguji kesabaran aku sebenarnya. Tp alhamdulillah dpt diatasi dengan jayanya *ceit! hee..



Nice view kat Tanjung Karang *Destini anak Bangsa.


dgn roomate *ain




B'day Girl 'ina'


Kegilaan Kami bertiga :p


Busy dgn final project :)
Semester 5 : Time ni...... eh! belum lagi :) Nanti dah start sem baru, aku story2 lagi ok?


p/s : Apa2 pun best la jadi student university ni. Lagi2 jadi student UiTM dalam masscomm ni. Jadi masscommerz besh sgt3!

im proud to be PR student u ollsss!




No comments: