Pages

si cantik dan si kacak

Monday, August 1, 2011

love the look, enjoy the taste

i love tutti frutti 

ye ke?
Honestly, dulu aku xtau apa benda la tutti fruity ni. 
seryesly (admit sgt la kan)
Semua member2 dok citer sal tutti frutti ni
Sedap la
Masam la
Mahal la
lalalalalala *aku wat2 pekak je.

Sampai la satu saat ni, 
aku dok usha je kedai ni dari luar
aku aim 'satu hari nanti aku nak singgah jugak'
xpeduli!
xkesah!
biar mahal janji aku xkempunan.

So, time aku balik kl dr shah alam,
aku pun teman la cimie pegi ikea.
then, cimie ajak aku gi tutti frutti


yes!
berjaya jugak
seryes aku xtau cam ner nak ambek kan.
aku main redah je.
sekali hambek kau!
rm30+..for 2 cup.
heee..

Dari blog member, aku tau jugak yg
skarang ni tgh ade promotion.
nak tau ape?


p/s: Ain, ina nanti kita menggonjeng bukak sem baru ye. dgr cite tutti frutti ade kt seksyen 7 shah alam. Thats why aku suka jadi student yg ade id card ni :) 
Thanx
x0x0

No comments: