Pages

si cantik dan si kacak

Wednesday, December 28, 2011

Esok lebih baik

Assalamualaikum . . .

Cantik mereka2 ni ..
Tak kisah la siapa mereka, dari mana asal mereka ..
Teruja dengan perubahan yang dilakukan ..
Perubahan drpd sesuatu yg kurang kepada yang lebih

Bak kata mereka,
Yang baik boleh dijadikan teladan
Yang buruk boleh dijadikan sempadan
Tak salah mengikut sesuatu yang baik
Bersama2 berubah ke arah lebih baik
menjadi lebih baik
Insyaallah

heliza helmi - adore dgn semangat dia. Rasa di'motivate thru her fb n blog.
Irma Hasmie - Berubah ke arah lebih baik. Manis sgt

Diana Anuar - alhamdulillah. Cantik.
Fara adiba :) suka dengan confident level nya. Bahagia selalu

Fara Diana Anuar. Perubahan positive

Daphne Iking. or  Dahlia Eleanor Iking. 
Masuk islam. Alhamdulillah

Usahawan. Mom. Wife yang berjaya. Wardina Safiyyah
Berjaya dalam nyanyian even though she's wearing a hijab.


Aku sendiri masih bertatih2. Dulu pernah terdetik "kenapa nak pakai tudung?panas la mak".sambil buat muka. Kadang2 on -off . Istilah tu selalu la aku gunakan sebab nak sedapkan hati sendiri. 

Aku masih lagi mencuba. nak sentiasa berhijab. Nak berubah ke arah lebih baik. Kalau orang lain boleh, kenapa aku tak boleh? Kenapa nak kalah pada bisikan2 kecil sedangkan aku mampu. Allah sentiasa ada.yang penting, YAKIN.

Kalian, doakan aku ye. Aku lemah dan mudah kalah. Aku berdoa agar segalanya kan baik2 saja.



My dear ALLAH when I loose hope, Help me to remember that, your love is greater than my disappointments & your plans For my life are better than my dreams..

No comments: