Pages

si cantik dan si kacak

Saturday, December 31, 2011

Goodbye 2011, welcome 2012 ! ! !

Assalamualaikum . . .


Tik . Tok . Tik . Tok . Tik . Tok .  eh, ada lagi bunyi jam camtuh eh?


Tak sampai setengah jam lagi. 1 January 2012.


Eh, dah 23 tahun rupanya anak pakcik Jalani ni kan. Kalau kawin, dah beratur anak2 awak okay ! Ala2 fayyad n fateha dalam aduh sayang TV3.. kan? Kan? Kan?







First time aku tengok cerita, yang aku xtau nama watak pelakon2 dalam cerita.. Al kisahnya, sebab aku terlalu focus pada TIZ ZAKYAH n REMY ISHAK !  heee.... So sweeetttttt..... :))


Tetiba aku buat azam tahun baru cam nih ::

  • Bakal nak ada happy family ..
Tetiba kan? Motippp.... Ye la, kalau dah ready apa salahnya. Perkara baik kena percepatkan :) Nak kids macam fateha n fayyad jugak. Boleh? 
  • Further master ..
Insya-allah. Nak continue study 'master'. xtau la either masterchef m'sia or australia . hahaha.
  • Buy a new car ..
Tak nak aimed lebih2. Nanti kecewa. Kereta idaman? Harus la ada. Tapi kalau dapat kereta myVi pon boleh :)
  • Buy new phone ! 

Eh? Ingat aku tak nak ke new phone? Harus la nak. Orang lain dah ber'tweet tweet. Aku? Nan hadoooo.




P/S :: Ok, kengkawan. 
I wish all blogger2 ----> Happy New Year and let's wish for a another great year ahead. n May Allah’s light always fills your pages of life :: 
Insya-allah . amin .






ikhlas daripada nursyazwanie jalani

2 comments:

Unknown said...

yeay! wani nak kawen! hahaha.. tapi entry im taken tuh yg gambar sarung cincin tuh da tunang la kan???

Syazwanie Jalani said...

ayie ! ! ! ! hahaha...

no la.
bukan tunang.
merisik je.
tunang n nikah insyaallah hujung thun ni. xpun pertengahan tahun depan...
lalala..

kita merancang, Allah tentukan. Doakan eh ! :P


bakal rindu kamo la yuna cantik !