Pages

si cantik dan si kacak

Sunday, July 24, 2011

1 Malaysia : 1 Makanan, 1 Bahasa, 1 Senyuman :)

Alhamdulillah hari ni berjaya melunaskan tanggungjawab sebagai pekerja yang baik sekali lagi <3
Malam tadi jalan2 dengan my bf n his family, n sempat la usha2 baju2 kat kedai Rakyat di Simpang 4.
Banyak pilihan sampai buat aku jadi rambang mata :)
Aku pilih n letak balik.
Lastly, aku rembat la dua pasang baju belum siap. Just nice with the reasonable price RM40 for 2.

Viscose Cotton * pakai seharian utk class pun i rela okei! :p
 n my future MIL "insyaallah :)" hadiahkan sepasang baju english cotton sebagai hadiah baju raya tahun ni...

English Cotton :)
Thanx makcik :) *sambil hadiahkan senyuman.

Then my bf balik taiping sebab esok dia dah start praktikal sebagai penolong pegawai kesihatan persekitaran kat hospital besar taiping.
Kitaorg semua basahkan tekak kat kedai Mydin Kari Kepala Ikan Simpang 4.
Kedai nie famous kalau kat BD. Now diaorg dh besarkan lagi cawangan diaorg. Rezeki katekan.
Tapi yg bestnya aku nampak manusia kat kedai tu xkira bangsa xkira warna kulit.
Semua enjoy n layan makanan yang sama.

Tosai yg masam2 sikit :p

Nice nescaffe ais :)
 "Anei! Roti canai satu! teh tarik kasi baeeeek punya satu!"
Hah, kebanyakannya semua order benda yang same.
* including aku..heeee
Aku layan tosai ngan nescaffe ais.
Not bad for 1st trial. *Ceit, mcm duduk overseas xpenah makan kan..haha.
Nasib baik la yg serve makanan sedekahkan senyuman yang manis bak gula.
Walaupun penat kan, ye la.
Dekat pukul 11 kot. Sape xngantuk.
Kalau ada bola live kan best!heee..
Pape pun, im proud to be malaysian :)


No comments: